
Τη Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου θα διοργανωθεί στο σχολείο Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που θα περιλαμβάνει κέρασμα και θεατρικό δρώμενο.
Προτείνουμε η καθεμιά, ο καθένας (όποιος και όποια θέλει) να φέρει ένα μικρό κέρασμα (αλμυρό / γλυκό / αναψυκτικό ή ο,τιδήποτε θέλει και μπορεί) να κεραστούμε στη σάλα του 2ου ορόφου σε Χριστουγενιάτικη ατμόσφαιρα και να ανταλλάξουμε ευχές. Όσο για το θεατρικό, διαβάστε παρακάτω, για να πάρετε μια γεύση…
Είναι παραμονές Χριστουγέννων και ο Άγιος Βασίλης ετοιμάζεται να ταξιδέψει για να μοιράσει τα δώρα. Αλλά υπάρχουν κάποια προβλήματα… Έχει βάλει μερικά κιλά από τα γλυκά που συνεχώς ετοιμάζουν τα ξωτικά και οι τάρανδοι διαμαρτύρονται για το βάρος του (έχουν κάνει παλαιότερα και φυσιοθεραπείες εξαιτίας του).
Επιπλέον (α) δεν του κάνει η στολή, (β) δεν προλαβαίνει να παραγγείλει κανούρια,
(γ) δεν προλαβαίνει να χάσει κιλά και (δ) τα ενεργειακά – πια – τζάκια έχουν στενές καμινάδες και δεν θα μπορέσει να κατεβεί.
Το ερώτημα είναι: Θα τον αντικαταστήσει ένας αδύνατος Άγιος Βασίλης, όπως προτείνει η σύζυγός του ή τα ξωτικά θα δώσουν τη λύση, κατά λάθος;
Photo by Jesson Mata on Unsplash